Mr Clean/Mr Proper – Reclama controversata

Iar am gasit la Neoronu ceva ce vreau sa va arat si voua.

O parodie de pe Old English Comedy plasata drept ”reclama controversata”la Mr Clean(in romania ii spune Mr Proper). Acest personaj/duh de sapun flirteaza cu gagica care il cheama in ajutor. De flirtat e ok…dar sa o astepte in pat gol?

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2008/12/26/mr-cleanmr-proper-reclama-controversata/

7 răspunsuri

  1. poza de la profiul meu este cu Mr.. Clean:))

  2. Ahaaaaaaa, deci tu esti tipul din reclama….

    Mmmmm…Sexy 😀

  3. Interesant, dat nu vrei sa adaugi putin umor siteului tau :P? xO poza haioasa cu animale care se schimba in fiecare zi.
    Daca da, da click pe numele meu

  4. Sry…dar numele tau nu are nici un link…si in plus nu fac reclama la nimeni fara sa aiba vreo legatura cu mine

  5. treaba cu „este momentan interzisa la TV pe motiv ca e “prea indrazneata”. ” a zis-o la caterinca neuronu.

    e o parodie, scrie si la la sf clipului „olde enhlish comedy”

  6. n-am fost atenta la finalul clipului :”> am modificat 😉

  7. Mr.Properul original avea oricum o nota de innuendo prin musculatura si mecla personajului.

Comentariile sunt închise.