Imi doresc un HTC Magic

Unele lucruri se numesc coincidente, altele magii. Cam despre asta vreau sa va povestesc.

Ma numesc Andreea Vraja si vad totul magic in jurul meu.  De ceva vreme am realizat ca dragostea e magica. Nu sunt deja niste motive bune pentru a-mi dori acest gadget? Stati linistiti…abia incep.

Dupa cum spuneam, dragostea e magica si consider ca cel pe care il iubesc e la fel de magic precum acest telefon. Fireste. Imi plac gadgeturile, dar cred ca lui ii plac mai mult.

Prietenul meu e Copywriter si tocmai ce a intrat in domeniul la care visa. Ii place ce face, e aproape workaholic. Observa foarte des lucruri ce contrasteaza cu peisajul, ciudatenii sau doar lucruri stupide ce decoreaza Bucurestiul. Cum caratul aparatului nu e o idee buna iar camera de la mai vechiul sau telefon nu face fata , cei 3.15 MP l-ar ajuta sa-si imortalizeze mai des observatiile. Cred ca nici wirelessul nu l-ar deranja, mai ales ca e dependent de mail. V-am mai spus ca e innebunit dupa gadgeturi de orice fel ? Sunt sigura ca si-ar dori foarte mult sa se joace in Android. GPS-ul este binevenit din moment ce simtul orientarii nu este chiar punctul forte al prietenului meu. HTC Magic este un gadget rapid, cu multe optiuni care ajuta la o comunicare rapida si usoara.

Da! Nu vreau telefonul pentru mine. Il vreau pentru el. De ce? Pentru ca are un job castigat prin munca si e foarte bun in ceea ce face, pentru are nevoie de un astfel de gadget pentru a fi eficient, pentru ca merita un astfel de cadou si mai ales pentru ca il iubesc. Nu pot decat sa ma bucur ca astfel s-ar muta in aceeasi retea cu mine, adica Vodafone.  Daca nu v-am convins, atunci numele meu de familie e cu totul de prisos.

Post scris pentru concursul “Imi doresc un HTC Magic”, organizat de Gadgeteer.ro si Vodafone Romania.

24 Răspunsuri

  1. So lame…

  2. Si daca e atat de lame de ce te-ai mai obosit sa comentezi ?

  3. Ti se pare ca m-am obosit scriind doua cuvintele? In general redactez un articol si cateva stiri pe zi, deci stai linistit(a)😉

  4. […] 21, 2009 de George Olteanu Am ajuns din întâmplare pe un blog al unei tipe care, pe cât este de cufundată in the Ocean of Love, pe atât de prost scrie. Nu e vorba de […]

  5. Bafta multa la concurs! Iti tin pumnii! Ai nevoie!

  6. Andra: Merci mult pentru incurajare

  7. Aici concuram…si eu vreau unul:D

  8. Iti urez succes! Cat timp concuram cu egalitate in sanse.🙂

  9. George Olteanu – Esti pur si simplu dobitoc. O fi de la singuratate, de la faptul ca intelectul tau mediu te consoleaza la 30 de ani sau din cauza homosexualitatii. Nu-ti mai pot permite alte jigniri pe blog. Adios E de ajuns! Ma jignesti la modul cel mai nesimtit cu putinta. BANARE pentru tine domnule George Olteanu

  10. Cine nu si-ar dori un HTC magic?

    Normal ca il vreau si eu pe dumnealui:

    🙂

    SandyDeea LE: Imi pare rau, dar nu accept reclame. Am pus linkul tau in URL😉 .

  11. Succes si tie la concurs!

  12. Ce comentariu dragut ti-a lasat domnul George, mai ca-ti vine sa-l spanzuri cu sireturile de la opinci. Acu na , nu zic ca postul tau e vreo capodopera a neomodernismului dar un individ care vorbeste in halul asta cu o femeie, fie si online, trebuie castrat si violat salbatic in gulagul siberian.

    De unde naibii te-ai nimerit cu gigelul asta pe cap ?

  13. Hmm, vad ca i-ai sters comentariul minunat.

  14. Nu stiu! El a intrat din senin si a inceput sa bata campii…Dupa primul comentariu la mine a publicat minunatia aceea pe blog la el. Cred ca ii lipseste ceva saracutului.

  15. Ar merita un post de tip ”aruncat cu rosii’ ca replica la al lui. Daca as mai fi avut blogul zau ca-i puneam poza cu titlul ”Wtf ?” si terminam povestea. Mai mult nu se poate spune…

    Auzi la el, amenintari cu bataia , bun baiat…

  16. http://georgeolteanu.wordpress.com/about/ – Just look at the fucking guy – buhahahahaha =))

  17. buah!

    mai multa prostie pe rand patrat n-am vazut.

  18. tragem apa dupa el la 3:
    1
    2
    Fleosc!

    @toppic: imi place cum scrii. Cand oamenii iti spun ca scrii prost si penibil, scrie MAI mult si MAI personal (intim). Eu asta fac.

  19. …eu ma refeream la flamerul g olteanu ala initial, dar imi dau seama ca se potriveste si lu’ asta de mai sus de minune, avand in vedere numele si ocupatia, dar mai ales atitudinea.
    Stii… „cacatulzilei”, „tragem apa” ? He…

  20. PS: nu inteleg de ce te lasi afectata asa mult de astia. E plin internetul de ei. Stii cum e cu milioanele de spermatozoizi care nu nimeresc ovulul? La fel e si DUPA ce nimeresc ovulul, in viata. Multe esecuri, Eu iti recomand sa ii ignori, sa ii stergi si sa iti vezi de treaba. Nu contacta politia…

  21. Hmm, cred ca discutia s-a terminat de la ”Pulete de 30 de ani intra si jigneste o fata de 20 pe tema unui articol care nu priveste pe nimeni in mod direct”. Sandy putea sa fi scris ”Imi plac culorile vesele pentru ca sunt vesela”, sa intervii pe genul asta de post si apoi sa si jignesti autoarea e ca si cand te-ai masturba in public doar pentru ca odata in viata sa te observe cineva.

  22. Problema lui George Olteanu care vad ca-si continua odiseea pe blog este ca nu poate accepta ca este fenomenal de mediocru pentru varsta lui si ca probabil asta e maximul de comentarii pe care-l va dobandi inainte sa-si dea obstescul sfarsit.

  23. Zenaco, Andrei, George…Va multumesc mult pentru incurajare si aparare. Incepusem sa cred ca e cazul sa recurg la alte metode sau ceva in genul. Dar las’ ca pregatesc eu ”un raspuns mai elaborat” pentru George Olteanu.

  24. […] Imi doresc un HTC Magic […]

Lasă un răspuns

