Imparatul…

Desi in mediul online am invatat ca e mai bine sa ignori , exista oameni care pur si simplu nu stiu cand sa puna punct , virgula sau orice ar induce o urma de decenta in dejectiile lor. Dupa cum aflam din afirmatia lui de pe twitter: „saptamana asta am sters din lista de mess la greu, au ramas doar colegii de serviciu si vreo cinci prieteni. Femeile out”, putem observa ca domnul George Olteanu are probleme cu tot ce nu are penis.

Asadar, in acest articol va voi povesti cum am fost jignita si „terfelita” in ultimul hal de individul din pozele de mai jos(poze care vorbesc de la sine).  Din ce cauza…inca nu stiu exact, dar cert este ca omul a trecut la niste amenintari serioase fara vreun motiv.

p404976061

Totul a inceput cu articolul meu pentru un concurs. Da, am postat un articol mai subtirel. Si ce ? Asa l-am simtit…  Primele discutii le-am lasat in subsol pentru ca nu ma jigneau(si stiti foarte bine ca eu nu sterg comentarii decat in anumite conditii).

Dupa cum vedeti, individul a considerat articolul meu lamentabil. Foarte bine. Am intrat la el pe blog si i-am raspuns astfel la un post in care avea poze cu el beat la o petrecere(sunt cateva poze mai sus):

10

Apoi i-am  raspuns pe blogul meu si am primit raspunsul lui(legate de oboseala de a scrie un comentariu) alaturi de ping-back-ul la postarea aceasta:

4

Amuzata de situatie, i-am dat un RT pe twitter in care am aratat si celorlalti felul in care ma jigneste el.  Mai multe persoane au preluat RT-ul de la mine, cu tot cu apelativele care reies din pozele si comportarea sa. Hmm…ce a urmat?

Dupa ce i-am dat un comentariu(caci trebuia sa ma apar in vreun fel) la postarea sa minunata, mi-a raspuns astfel.

5

Totul a continuat cu o avalansa de sustinatori pe blogul lui. I-am ignorat pentru ca nu voiam sa ma bag…

Si cand credeam ca totul s-a terminat(trecusera 2 ore si nu mai zisese nimic), brusc m-am trezit pe rand cu mesajele acestea. Dupa primul, i-am dat ban si comentariile au ajuns in spam(si sunt invers cronologic).

11

Pe twitter si-a permis sa fie si mai nesimtit…daca se poate asa ceva.

2

Cat de usor a fost sa uite ca vorbeste cu o femeie.

Ceea ce ma deranjeaza este ca ma acuza ca eu l-am jignit doar pentru ca el mi-a facut articolul lamentabil. Culmea este ca eu nu am zis nimic urat pana ce nu m-a jignit prin post-ul lui.

Sunt convinsa ca va avea tupeul sa raspunda in acelasi mod insa exista si legi impotriva genului astuia de comportament:

„Legea nr 202/2002, Art 4, c) prin hartuire se intelege situatia in care se manifesta un comportament nedorit, legat de sexul persoanei, avand ca obiect sau ca efect lezarea demnitatii persoanei in cauza si crearea unui mediu de intimidare, ostil, degradant, umilitor sau jignitor;”

„ART. 193 Amenintarea
Fapta de a ameninta o persoana cu savarsirea unei infractiuni sau a unei fapte pagubitoare indreptate impotriva ei, a sotului ori a unei rude apropiate, daca este de natura sa o alarmeze, se pedepseste cu inchisoare de la 3 luni la 3 ani sau cu amenda, fara ca pedeapsa aplicata sa poata depasi sanctiunea prevazuta de lege pentru infractiunea care a format obiectul amenintarii.
Actiunea penala se pune in miscare la plangerea prealabila a persoanei vatamate.
Impacarea partilor inlatura raspunderea penala. ”

„ART. 205 Insulta
Atingerea adusa onoarei ori reputatiei unei persoane prin cuvinte, prin gesturi sau prin orice alte mijloace, ori prin expunerea la batjocura, se pedepseste cu inchisoare de la o luna la 2 ani sau cu amenda.
Aceeasi pedeapsa se aplica si in cazul cand se atribuie unei persoane un defect, boala sau infirmitate care, chiar reale de-ar fi, nu ar trebui relevate.
Actiunea penala se pune in miscare la plangerea prealabila a persoanei vatamate.
Impacarea partilor inlatura raspunderea penala.”

 

Sunt destul de serioasa cand vine vorba  de ducerea cazului mai departe. Pana atunci, domnul Olteanu ar putea scrie fara probleme o carte intitulata ”Cum sa te discreditezi in 3 comentarii” pentru ca are deja o metoda demonstrata pentru a-si insulta propria inteligenta.

Am observat ca un cititor pe nume George, care mi-a luat apararea atat in articolul meu cat si in postarea individului, a scris un articol pe blogul sau despre situatia iscata. Drept „pedeapsa”, George Olteanu a scris un nou articol „defaimator” in stilul ”I know you are, but what am I ?”. Tin sa ii multumesc mult lui George (cel bun) pentru ca mi-a tinut partea si pentru incurajare.

30 Răspunsuri

  1. Sunt offtopic putin. jpegurile alea nu reprezinta nici cea mai mica urma de „proba” .

    In rest, numai bine si spor la scris.

  2. De ce? SMS-urile sunt folosite ca probe in general… De ce nu ar fi si casuta mea de Spam din blogul meu?

  3. Pe larg sau pe scurt? Hai sa iti zic pe scurt.

    Fotografia, de cele mai multe ori (deci sunt si acolo exceptii) reprezinta proba intr-un dosar. Ce ai tu acolo nu e o fotografie. Asta in primul rand. In al doilea rand, pe langa seriozitatea de care zici ca dispui, mai ai nevoie si de ceva bani si de mult timp. Si surpriza e ca si daca le ai pe astea doua, tot n-ai nici cea mai mica siguranta ca o sa iesi „castigatoare”.

    O chestie buna de retinut, tot offtopic, momentan internetul e un fel de no-man’s-land.

    Spor.

  4. Santiago, te-ar mira sa afli ca s-au castigat cazuri in care erau femei terorizate pe internet?

    Bine…nu cred ca acest articol este momentan o proba in vreun dosar pentru a discuta astfel de aspecte. Eu nu vreau decat ca individul sa ma lase in pace si sa nu ma mai atace fara vreun motiv

  5. Sandydeea, nu m-ar mira, ca nu m-am nascut azi dimineata. Pana la teroare e un drum lung. Referitor la casuta ta de spam, banuiesc ca esti constienta ca e imposibil sa demonstreze cineva ca acele comentarii au fost adaugate de George Olteanu (ala din Buletin) si nu de altcineva.

    Cauza e pierduta. Cu cat insisti asupra cazului cu atat o sa iti fie mai rau.

    Inteleg ca esti mahnita, dar asta e situatia.🙂

  6. Tocmai ai dat sens existentei individului astuia. Gandeste-te ca oamenii ca el traiesc pentru micile scandaluri, pentru putinele perioade in care nu sunt doar clovnii aia din spate…pentru perioadele cand sunt bagati in seama.

    Tu acum, in loc sa-i dai jet , mentii ”flacara”. TInd sa cred ca se va mai scrie ceva pe tema. Pulalalul merita clar sa-i dea cineva peste bot si sa-l plaseze in mocilra de unde a iesit dar asta cred ca primeste des in viata reala, deci nu mai era nevoie…

  7. Cat timp raspunde cineva la capatul ip-ului, nu ma intereseaza cine este…

  8. E cu dus si intors si asta cu adresa IP. E studiata iti zic eu. In zilele noastre sa (te) folosesti de un IP e mai usor decat sa joci sotronul in fata portii. In mare, ce vreau sa spun si cu asta am terminat: E GREU. E EFORT. NU MERITA.

  9. PS: Mai repede ti-ai lua-o tu pentru pozele si interpretarile respective.

  10. Pozele si comentariile aferente sunt luate de pe blgoul omului unde nu exista vreun copyright sau watermark. Eu n-am adaugat nimic pe pozele lui !

  11. Mi-a placut ca ai facut apel la Lege, foarte bine. Cel mai bine e sa ignori asemenea specimene.
    Ce tare suna faza „Amuzata de situatie, i-am dat un RT pe twitter in care am aratat si celorlalti felul in care ma jigneste el.”. Pe vremea mea se dadea un pumn in freza :)).

  12. Decebal: He He…dupa cum vezi, el m-a invitat la o „intalnire”, dar m-am gandit ca poate omul vrea sa mai mearga la mare in aceasta vara.

  13. I-am mai scris un post. Acesta va fi ultimul.
    Cu placere Andreea. Am facut toate astea pentru ca specimenele ca el ma scarbesc maxim si pentru ca, uneori, oamenii nobili care nu stiu sa injure au nevoie de putin ajutor de la cei mai putin nobili dar cu o gura spurcata. Recte: eu

  14. UPDATE: mi-a dat ban pe blogul lui frustrat. Ii daramam prea brutal castelul din carti de joc asa ca si-a laut jucariile si a plecat.

  15. 🙂 Nu e vorba ca sunt sensibila, e vorba ca nu imi place sa fiu jignita.

  16. sfatul meu: da-i `ignore` total

    da-i block pe twitter, ban pe blog, sterge acest post si altele legate de el (daca ai) si nu mai intra niciodata pe blogul lui

    crede-ma ca nu doar este singura solutie buna, dar este si cea mai mare pedeapsa pe care i-o poti aplica

    am avut de-a face cu asemenea specimene si `ignore` is the answer🙂

    succes🙂

    PS: nu-ti pangari blogul cu poze de cocalari, zau, da-le delete urgent

  17. Are block pe twitter, are ban pe blog. Nu voi sterge postul pt ca nu ii fac recama(nu e nici un link catre blogul lui) si in plus nu ii voi lasa lui impresia ca a castigat. Nu mai conteaza…Eu mi-am spus parerea…l-am facut de rusine. Daca ma va injura in continuare, voi lua masuri mai urate. Cand va sterge el postul si va pune in locul lui unul in care isi cere scuze, atunci voi sterge si eu tot.

  18. delete, please, iti afecteaza karma, trust me😉🙂

  19. Nici nu ma gandesc. Isi cere scuze si sterge postul, il sterg si eu.

  20. nu isi va cere scuze. io zic sa il lasi.
    cum am lasat si noi mausoleul din parcul carol. este intr-adevar un monument comunist dar nu ne striCa Karma.
    In fond, cei care uita istoria sunt condamnati sa o repete.
    Lasa asa, ca amintire, ca avertisment etc.

  21. […] Imparatul… « Sandy sandydeea.wordpress.com/2009/08/22/imparatul-dobitocilor – view page – cached #Sandy RSS Feed Sandy » Imparatul… Comments Feed Sandy Hello world! Desene — From the page […]

  22. Perfect de acord, George.

  23. Am ajuns aici de la krossfire si vroiam neaparat sa-ti zic cateva chestii:

    1. Sunt fata, am avut de-a face cu cretini de genul (din fericire nu pe blog, ci doar pe forumuri) si de obicei reactionez ca tine. Si anume nu, nu pot ignora si nu pot permite unui retardat sa creada ca poate face orice din mine. Uneori i-au potolit fix referintele la amenintare, calomnie ori hartuire (sunt anul 4 la drept, am baza de cunostinte sa sperii cate un retardat), iar alteori plictiseala. A mea de a mai raspunde si de a ma mai enerva, a lor fata de persoana mea.

    2. Din pacate apelul la lege doar asta poate face, sa ii sperie, si are dreptate Santiago, nici macar mailurile nu sunt acceptate ca probe de sine statatoare, cu atat mai putin snapshoturi. Asta pentru ca la noi – din nefericire – justita nu beneficiaza si de o ramura care sa se ocupe de crimininalitatea online, ba dimpotriva nici nu cred ca are angajati niste oameni de profesie pentru a se ocupa de probatoriul – tot mai numeros – venit din zona respectiva. Prefera asadar sa nu recunoasca niste probe, decat sa faca tot ce e posibil pentru a avea cat mai multe probe.

    3. In concluzie, capul sus si – oricat de greu e – trebuie sa ii dai dracu pe cretini. Desigur, te racoresti cu un raspuns si apoi mergi mai departe. Pentru ca orice alte acte nu fac decat sa le dea apa la moara specimenelor.

  24. Merci mult pentru comentariu si pentru sustinere. Stiam de un caz in care o femeie a fost hartuita online si a castigat cazul. Mi-as fi pus casuta de Spam ca si proba….

    In fine…

  25. draga Andreea,
    fereste-te de asemenea oameni, sunt o multime in blogosfera, tu ai dat doar de unul din ei…
    stiu ca ia dreptate, stiu ca esti decenta, stiu ce simti si e un pic mai greu sa treci peste asta, asta-i natura umana…
    (sincer, mult mai grav era daca n-aveai nicio reactie la jignirile pe care ti le-a adus individul asta..)

    am avut si eu asemenea conflicte, mult mai multe, in care am fost insultata gratuit, uneori de A bloggeri; ce sa le fac, sa le iau jugulara?

    multa bafta in viata, si pastreaza-ti gandirea sanatoasa, asta conteaza cel mai mult!

  26. 🙂 Merci pentru incurajare. Oricum, cred ca omul e bolnav daca a scris vreo 4 articole in legatura cu mine.

  27. hai sa-ti dau un sfat: daca vrei sa il iriti, nu-i mai raspunde, pur si simplu negllijeaza-l de acum inainte!
    crede-ma ca stiu ce spun, am trait experiente similare, si asta-i cea mai buna metoda!

  28. 🙂 Am lucruri ,mai bune de facut decat sa ma mai agit.

  29. pai, nu inteleg, pana la urma omul are blog? scria parca ca nu are si ne-a jignit cu ocazia respectiva pe toti cei care avem.

    eu ma gandesc ca exista niste sanse sa poti face ceva. doar strange probele. peste un an, doi, trei, cand o sa se dezvolte si la noi, „politia internetului”, o sa poti face mai multe. si ce frumos ar fi sa-i dai in cap la prost tocmai dupa ce se va casatori(desi nu cred ca are cu cine).si se va aseza la casa lui.

    pana atunci ignora-l!

  30. „pai, nu inteleg, pana la urma omul are blog?”

    sau asta e alt cretin tot de radioul respectiv?🙂 apoi, lor nu le e frica ca isi vor pierde si rabla aia de „liceenta pt emisie radio/satelit”.

    astia ar trebui bagati la zdup si batuti serios. sau macar prietenul tau sa le dea o mama de bataie care sa le scoata sechelele din cap. hai ca eu m-am distrat citind fazele astea, dar vorba vine, am un simt al umorului mai ciudat. oricum, sunt periculosi cretinii astia cu semi-doctia si analfabetismul lor.

Lasă un răspuns

