Desene noi…

Salut! Am mai pus cateva desene noi. Sper sa va bucurati de ele.  Stiu ca nu am mai avut timp sa scriu articole in adevaratul sens al cuvantului. Dau vina pe vacanta…nu prea mi-a stat gandul la scris…Promit ca voi reveni in forta🙂

copy of arielcopy of tweetycopy of pochahontas...

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2009/08/21/desene-noi

10 Răspunsuri

  1. Great job girl😀

  2. 🙂 merci

  3. Foarte frumoase! Cred ca o sa apelez la tine pentru un banner :))

  4. 🙂 merci mult de aprecieri

  5. Tweeeeety!!! Saru-mana!

  6. ce necajit e baiatul..la pieptul indiencei.. :))

  7. Pai urma sa fie ucis John Smith acolo si Pocahontas il apara. Sunt faine ambele filme de animatie. Sa te uiti la ele😛

  8. Le ai, le ai.😀
    Ai putea sa faci bani din desene pe pereti in camere de copii. Daca nu cumva faci deja chestia asta .🙂

  9. Catalin: Merci de pareri. Chiar am vazut un site al cuiva care se ocupa cu asa ceva. Problema mea este ca nu pot sa desenez de mana. Dupa cum am mai spus, aceste desene sunt facute in Corel Draw, cu ajutorul vectorilor modelati. Cand eram mai mica, aveam oaresce talent la desen, dar daca nu l-am exersat, nu s-a mai dezvoltat. Arta digitala e oleaca mai simpla.

  10. Sunt super !! Bravoooo

Comentariile sunt închise.

