O balba de la Realitatea

Imi place nespus profesionalismul Realitatii. Chiar isi fac treaba bine in calitate de jurnalisti, dar uneori o mai iau si pe aratura. Un exemplu il puteti urmari mai jos.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

In alta ordine de idei, tin sa cer scuse cititorilor ca nu am ma postat in ultimul timp. Idei am avut, dar timp ioc.  E sesiune si nu prea ma mai pot concentra si pe alte chestii.

As fi vrut sa scriu astazi despre Ceausescu. Sa ii urez La multi ani post mortem.  Ar fi implinit 91 de ani.  Drept urmare nu voi da copy paste din 2 articole zarite azi in presa, ci va voi invita sa le cititi. Imi place ca sunt documentate si au continut. Astfel, in Adevarul puteti citi Partizanii lui „înainte era mai bine“ si Arta la curtea lui Ceauşescu , doua artcole interesante. Nu sunt nostalgica dupa el, nici macar nu prea am apucat sa cunosc perioada aceea, dar sunt curioasa cum ar fi.

Mereu ma intreb cum ar fi fost daca nu ar fi fost Revolutia sau Ceausescu nu ar fi fost impuscat. Oare Ceausescu ar fi avut blog? Cum ar fi aratat blogosfera comunista? Am mai tratat subiectul aici.

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2009/01/26/o-balba-de-la-realitatea/

4 răspunsuri

  1. Nu e balba tocmai, e varza fata. Ori varza la ora aia, ori in general..altfel nu-mi explic.

  2. ce realitate ? de unde e gagica si din ce an ? aloooo trezirea

  3. eu nu stiu unde o facut fata jurnalism, dar o iesit nescolita pe post

  4. unde este sigla de la realitatea tv ?
    iar balbele se datoreaza promperului, fata doar citea stirea si daca cel de la prompter nu a fost atent sa schimbe textul sau daca s-a defectat prompterul atunci nu vad care este vina ei … este imposibil sa poti memora toate stirile ce vin intr-o zi de munca pentru a le spune pe post ca un papagal.
    PS: sunt stiri si nu emisiuni de divertisment unde improvizezi.

Comentariile sunt închise.