Blogule, probleme mah?

In ultimul timp am gasit minuni ale netului in general si blogosferei in special

Asadar o nousa serie de print screenuri savuroase.

Prima este cadou de la Cititorul de Bloguri.

blogule-probleme-ma

Mai demult aveam un tic de tastatura..mereu imi sarea degetul pe cratima cand scriam „vreo”. Cat ma bucur ca mi-a trecut ticul.  Ce sa facem…daca asta scrie, asta aratam. 😛

vre-o

Cam atat momentan din lumea blogurilor.

Eu am studiat portugheza prin liceu. Si voiam intr-o zi sa verific un cuvant. Not a good idea…

untitled

Sa nu uit sa va spun ca „savoare” in portugheza se zice „sabor”

🙂

In final va voi spune o poveste. Ieri am fozt in vizita la Info Pro. Ne-au plimbat prin toate camarutele si studiourile Info Pro. Mi s-a parut usor intunecos si nu atat de primitor pe cat ma asteptam. Toate bune si frumoase pana cand am ajuns in sala de discutii cu directorul de marketing sau asa ceva(am uitat si nu am rabdare sa caut amu’). O colega deschide discutia cu intrebarea „Cati angajati sunt la Info Pro?” El da replica, de parca nici nu auzise intrebarea: „Aaa…cine sunt eu?” si incepe sa spuna ca el lucreaza de 20 de ani  in radio si ca raspunde de Info Pro de la aparitia postului, etc…povesti nemuritoare.  Eeh…nu m-a mai mirat nimic dupa ce anul trecut au venit la Serile FJSC si au raspuns incontinuu cu replici in genul  :”Noi suntem cei mai buni”. Au mult prea multa incredere in ei intr-o astfel de perioada economica. Sper doar sa nu fie lauda in van ci sa si aiba ceva serios la mana. Poate ca sunt eu mai timida din fire, dar nu am vrut sa fac misto de calitatea (pe care o lauda ei asa mult )stirilor.

De ce? E Info Pro si teoretic tre’ sa dea stiri. De ce eu gasesc stiri doar pe Europa fm cand vine vorba de radio?

bikini-cu-cordeluta

Din pacate nu am salvat poza in care era si stirea despre aceasta minunata cordeluta de pus la chizda.  Dar iata ca am gasit stirea pe Stirile Pro TV

Si ne miram unde se duce presa?

LE. Daca tot suntem la captolul print screen-uri, va afisez si o chestie care pe mine m-a mirat in perioada asta. Nu mi s-a parut ca in Ro cel putin s-a twitterit in draci. In fine, sunt evenimente mai importante pe-afara probabil Nu stiu cator persoane le-a aparut imaginea aceasta.

over-capacity

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2009/03/24/blogule-probleme-mah/