Bugs Bunny

bugs bunnyAm ajuns rau. A venit vacanta si parca mi s-a oprit pofta de a scrie. Sa fie lenea? Cu singuranta e lenea. Bugs Bunny e cam gata. Vi-l servesc pe tava. Criticati-l. Mie, sincer, nu imi place. Nu stiu cum sa il fac mai ok…Adica stiu, dar nu imi iese.

Bugs Bunny, va implini anul viitor 70 de ani. In acesti ani el a aparut in vreo 250 de filme sau filmulete. Bugs Bunny a debutat oficial in 1940 in filmuletul „A Wild Hare”. Inainte, a mai aparut in vreo 3 filmulete  in 1938 si 1939.

In alta ordine de idei, m-am apucat sa vad filmele Harry Potter. Nu stiu cum se face ca acum le inteleg diferit fata de cum le-am inteles cand le-am vazut prima data, acum mult timp. Abia astept sa vad filmul 6. Stiu, suna ciudat, dar sunt interesante…intr-un fel.

Le: Uuuu…nu stiu daca pot sa scriu asta aici, dar tocmai am gasit pe torente o inregistrare din cinema a filmului Harry Potter 6 – Half Blood Prince. Ma duc sa ma uit la ea.

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2009/07/18/bugs-bunny/

8 Răspunsuri

  1. Măi, mie îmi place:D

  2. Da, lumea lui Rowling atrage dubios chiar daca structura e aproape identica cu cea din Star Wars (si nu, nu e structura tipica de basm)

  3. Felicitari😀.Cateva retusuri si e totul ok la iepuroi😀..cat despre Harry Potter…si eu am patit la fel..cand am vazut primele 2 parti..nu mi-au placut..acum pot zice ca sunt fan…eu astept o versiune mai vizibila decat astea care sunt pe net acum.

  4. Mie mi-au placut mai mult primele filme cu Harry Potter…In urmatoarele au inceput sa taie bucati importante din actiune. Filmul 6 nu e rau, dar nu mi-a placut finalul. Daca ai citit cartea, stii ca a fost o mica batalie la final…inainte sa il omoare pe Dumnbledore. Ei bine, in film, Devoratorii Mortii nu s-au luptat cu nimeni in castel. Parca ar fi fost gol…si-au facut de cap si atat…

  5. Nu te-am subestimat când ziceam că Mikey a ieşit superb. Ei iată, nu te laşi mai prejos. Bravo.

    PS: astea le faci cu mouse-ul sau ai un tablet?

  6. Le fac in Corel Draw, cu mouse-ul si apoi le editez umbrele in Photoshop sau Corel Photo Paint…ce imi vine la mana mai repede…

    Mi-as dori eu tableta…desi eu nu prea am mai desenat de mana de prin generala…pe vremea aceea aveam mana….acum nu prea mai am…

  7. Bună treabă şi cu nenea Bugs. Aştept Scooby Doo cu nerăbdare😀

Comentariile sunt închise.

