Leapsa: Lucruri pe care le vreau/ma reprezinta

Din categoria: Ce-mi doresc eu mie/ Tot mai mov sa fie, Va prezint chestii care ma reprezinta si imi plac. Multe poze sunt de pe google, nu mi le atribui. Dar cele ale mele, nu sunt ale mele, ci a urmasilor, urmasilor mei mov.

Pentru ca ziua mea se apropie, vreau un tort mov😀

De laptopul Dell mov v-am mai spus, dar amu, de n-o fi Dell, imi voi lua autocolant si laptopul meu tot mov va fi.😛

Dorm deja pe o perna mumoasa mov in forma de inimioara primita de la stie el cine, dar de ce sa nu imi doresc sa dorm intr-at cu toata lenjeria mov?

Cand o sa ma asez la casa mea, vreau sa fie casa nu bloc. Daca este si mov, cu atat mai bine.

Am o groaza de accesorii mov. Preferatele mele sunt cele din imagine: cercei mov din scoici si medalion puf mov. Ii multumesc lui Daddy Fuzzy pentru poza.

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2009/03/19/leapsa-lucruri-pe-care-le-vreauma-reprezinta/

