Am participat la un concurs

Sa nu credeti ca am stat degeaba in ultima perioada. Am participat la concursul acesta lansat de acest individ. Am concurat cu aceste creatii non-ofensatoare. Tin sa mentionez ca nu am nimic cu nimeni, e doar un concurs si nu consider ca am jignit pe cineva cu aceste creatii.

Trimis de Sandy, Mar 2

Trimis de Sandy, Mar 2

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 2.

Trimis de Sandy, Mar 6.

Trimis de Sandy, Mar 6.

Creatiile castigatoare au fost:

Trimis de antifa1964, Mar 1.

Trimis de antifa1964, Mar 1.

Trimis de Trey Parker (!!! :D), Mar 1

Trimis de Trey Parker (!!! :D), Mar 1

Voi ce parere aveti?

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2009/03/09/am-participat-la-un-concurs

15 Răspunsuri

  1. Cat de cretin sa fii sa alegi tampeniile alea drept castigatoare?

    Ale tale sunt de 10000 de ori mai tari.

  2. I agree.

  3. Dar de când eşti aşa mare artistă în PS?🙂

  4. Pai ce sa iti fac daca nu ai mai intrat pe blog de pe vremea cand eram la inceput cu editatul. Oricum merci de apreciere. La tine chiar nu ma asteptam. Ti-am zis si aseara.

  5. Mai, aia cu Iisus nu o obserasem si nu intelegeam legatura. Am zis că-i altă poveste…

    congrats! sunt chiar mişto!

  6. la aia cu iisus si la aia cu ziarul am folosit citate din zoso, dar toate reflecta cate putin din ce e zoso sau din ce se considera el ca este.

  7. Aia cu Iisus e un citat din zoso (zoso il emisese periorativ dar are intr-adevar o forta)

  8. caterink! Hai sa nu o mai ardem in rahaturi marunte gen pupincureli si altele! uite cum facem: tu ma treci pe mine in blogroll cu http://www.amagad.wordpress.com si eu fac acelasi lucru cu blog-ul tau!ne ajutam unul pe celalat si devenim celebri! Te salut cu respect!

  9. Daca ma abordezi in aceasta maniera, poti sa iti tii blogroll-ul intact

  10. Esti o scarba mare mai sandy dea sau cum naiba te o chema . Pai tu iti bati joc de o poza sfanta ? , doamne ce creatura ieftina si prefacuta esti mai ai si blog si noaptea mai iesi si pe traseu , urat din partea ta .

  11. Asa se apara Perfu de plagiat? Daca nu il postai acu aveam dubii ca ai fi tu, dar asa nu am nici unul.

    Macar puteai sa comentezi cu o identitate reala.

    Scuze, nu stiam ca poza lui Zoso este chiar sfanta

    Nu pot iesi noaptea din casa dar si asa, probabil ti-ar fi frica ca ma intalnesc cu mama ta

  12. nebunatico’.🙂

  13. aia cu bloggingul e singura ta placere e foarte tareeeee🙂

  14. 🙂 Multumesc

Comentariile sunt închise.

