Imn vs. imn

Daca ma obliga sa ascult imnul asta la deschidere, imi iau castile si ascult celalalt imn facut de mn si colegii mei.

Acesta este cel incriminat

http://etajul6.ro/fjscnews/?p=1711

E facut de Catalin Maruta si trupa lui de la Happy hour

Are versuri de gradinitza si care nu reprezinta facultatea in sine. E foarte comercial si facil. N-am nimic cu ei, dar o persoana care nu a stat pe bancile facultatii noastre nu are cum sa stie cum este sa studiezi la FJSC.

Eeh…

In primavara, eu si colegii mei am facut un imn pentru targul educatiei… Personal mie mi s-a parut ca ne-a reusit proiectul. Desi era un cover dupa melodia Word Up de la Cameo, dadea bine si a fost foarte apreciat. L-am cantat si la noaptea portilor deschise.

Audio

Video

Hmm…eu m-am certat destul cu ceilalti ca imnul meu e mai bun…voi ce ziceti?

NB! Primul imn al fjsc, despre care se spunea ca e cam gay nu intra in discutie.

Zoso a mai scris despre minunatul imn al lui Maruta.

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2008/09/20/imn-vs-imn/

11 Răspunsuri

  1. Eu sunt pro imnul vostru nu neaparat datorita melodiei (care a tot fost coveruita) ci in special datorita versurilor care sunt chiar ok comparativ cu ”Fereeeeee”.

  2. Eu vă apreciez foarte mult străduința și sufletul pe care l-ați pus în imnul creat de voi.

    Multor FJSC-iști le place noul imn, 80% pentru faptul că este cântat și înregistrat de o trupă într-un studio, și 20% pentru faptul că are versuri pentru toate tipurile de materie cenușie, dar eu sunt de părere că imnul unei facultăți trebuie compus și interpretat de elevii acesteia.

    Lasă… Poate îl refacem și ne iese ceva chiar mai frumos decât „Fereeeeee”.😉

  3. Sincer e gustat de majoritatea bobocilor care inca nu au facut nici un curs la FJSC…

    Studentii nu gusta acest imn…majoritatea nu se regasesc in el…

  4. Dublajele strica melodia si calitatea ei nu este foarte buna. Totusi e reprezentativa. S-au mai facut cover-uri dupa Word Up , asta nu e o problema. Zoso n-are treaba cu facultatea noastra si ce comenteaza el e fara rost – n-o spun doar pentru ca nu-mi place absolut nimic din ce scrie. Sunt alaturi de tine, imi place melodia ta asa cum e dar nu vad cum putem schimba situatia. Imnul interpretat de Happy Hour e pueril.

  5. faceti un imn in care sa cantati si despre taxa aia de 2500 ron :))))

  6. Iisuse! E..umm, penibil. Au cateva versuri care se repeta, de melodie nu mai zic nimic. De ce l-ati schimbat totusi? Iar faptul ca bobocilor de anul asta le place(ok, am inteles ca nu toti ,asa ca fara atacuri de panica)…cred ca spune multe. NU despre facultate, ci despre cei care vad in FJSC „facultatea aia” care te face prezentator la meteo si sosia lu’ Andreea Esca. In rest…imi pare rau ca nu ma numar printre boboci ca le ziceam eu cateva😛

  7. nu l-am schimbat noi…

  8. Chestiuni de marketing probabil. Oricum, cred ca se putea mai bine. Nu sunt in masura sa comentez mai mult.

  9. mai degraba chestiuni de vedetism…

  10. Eu una, om mai greu de cap, nu înţeleg de ce îi trebuie Fejeseceului nostru imn. Pricep de ce are nevoie o ţară de un imn. Pentru iluzia plăcută de patriotism cât se cântă imnul. Înţeleg de ce are nevoie o echipă de fotbal de un imn. Să zicem, Rapid. Ca să cânte din fundul corazonului că porţile li se deschid şi tribuna Stelei să le urle de părţi anatomice şi rudele decedate ale mamelor. Aproape că înţeleg şi imnurile pentru licee, acolo lumea e încă tânără şi cu spirit de turmă. Dar nu pricep nici în ruptul capului de ce nişte indivizi majori şi vaccinaţi (a se citi studenţi) ar trebui să cânte un cântecel despre şcoală. Zău că nu.

  11. ok….de data asta pot spune cu mana pe inima ca mai bine ma abtin sa mai vin la deschidere dupa „suprpiza” gay de anul trecut :)) imi pare rau de cei care au scris imnul de anul trecut…..cel de la targ e muuuuult adica MUUUUUULT mai bun….plus ca e foarte comercial si te bantuie dupa ce il asculti…mie una mi-e rusine de imn….de cel nou, bine inteles

Comentariile sunt închise.

