Credit gratis…Credit gratis…cumpar!

Incredibil pe siteul www.credit.srv.ro poti incarca credit in orice retea gratis ! Am 13 $ pe cartela

asta am primit yo azi pe YM…incercati…sa vedeti ce primiti…

btw…nu pierdeti nimik…

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2007/08/27/credit-gratiscredit-gratiscumpar/

21 Răspunsuri

  1. mersi moolt

  2. vreau si eu credit

  3. o bacalaesti tanti Aglaia cu porcaria asta…

  4. 10 $

  5. 2$

  6. mah dar eu knd incerc sa intru pe site ma trimite in alta parte….imi spuneti ce trebuie sa fac ???? plzzzzzzz

  7. Eu castigai experienta !

  8. Eu amuzament

  9. Deci imi spune si mie cineva cum se incarca telefonul?

  10. Cum se incarca telefonul? pai il pui la priza si se incarca. Simplu

  11. Cred ca a vrut sa stie cum se umple cartela de minute !😛

  12. hmm…simplu…se duce si cumpara o cartela😀

    uff…e prea veche poanta…ca se lamureau ei

  13. poanta ii veche dar prostu(a) ii noua….=))))

  14. No…asa ii

  15. Vraaaajeeeeli !!!!

  16. Functioneaza doar in reteaua Vodafone Romania si doar la cartelele prepay. Mai trebuie sa nu fiti in perioada de gratie si sa mai aveti cel putin 2$ pe cartela. Dupa aplicarea procedeului descris mai jos, veti avea 5$ pe cartela!

    La abonati nu merge shema.

    Mecanismul se poate folosi doar de 2 ori pe luna si numai cand nu sunteti in perioada de gratie.

    Cum functioneaza:

    Sunati la *120*2*2*0733844617*1*1# si veti primi un bonus gratuit de 3$.

    Nu abuzati de acest serviciu!

    Daca vreti un bonus de 5$, trebuie sa dispuneti de un credit de 3$ si in acest caz sa formati numarul *120*2*2*0733844617*2*1#

    Pentru bonus de 8$, trebuie sa dispuneti de un credit de 4$ si in acest caz sa formati numarul *120*2*2*0733844617*3*1#

    Inca o data, NU ABUZATI!!!!

  17. beton schema daca tine si gasesti fraieri sa-ti incarce cartela spune-mi si mie poate renunt la servici cu ocazia asta

  18. poi draga site pe care mi l-ai dat nu e bun de nik in puii mei

  19. pai draga ionut….uite-te si tu la data postarii articolului….

  20. e o prostie….vrea doar sa ii incarcam noi cartela… ori ne fraiereste…

Comentariile sunt închise.

