Blogul meu a implinit 2 ani

2 ani2 ani. Cu bune, cu rele, cu certuri si cu fericiri, dar cel mai mult cu lucruri noi invatate.  Am invatat enorm in acesti 2 ani de cand scriu pe acest blog. Multe lucruri singura, dar si mai multe de la si datorita voua, cititorii mei.  Va multumesc enorm pentru comentarii si citiri.

Vreau sa inchin alaturi de voi un Coktail mov si o prajitura facuta de mine (pentru ca nu am gasit nicaieri o prajitura care sa ma multumeasca). Sper sa va placa!

Satatisticile nu sunt cine stie ce. Sunt multe bloguri cu dublul meu intr-un an…sau mai putin.

Tot ce ma face fericita este ca prin intermediul blogului am invatat multe chestii si am cunoscut o multime de oameni. Am scris articole interesante, multe la sugestia voastra, a cititorilor.

Va multumesc si sper ca la anul sa dau o petrecere si mai mare.

A voastra,

sandy spell

Blogul s-a mutat pe www.sandydeea.ro . Puteti comenta si viziona acest articol aici:
http://sandydeea.ro/2009/08/24/blogul-meu-a-implinit-2-ani/

24 răspunsuri

  1. La multi ani draga blog mov. Sa ai grija de tipa care scrie pe-aici.

  2. 😀 Multumim atat tie si lui Scooby Doo. Blogul are grija de mine…Eu ar trebui sa am mai multa grija de el…

  3. La multi ani !! :d la cat mai multe articole interesante, comentarii la subiect si cititori fideli 😀

  4. La multi ani, sa ne traiesti 🙂 (Ramai datoare cu o prajitura mov)

  5. :d ok ok…

  6. La multi ani si la mai mare!

  7. Hai, sa-ti traiasca. 😀

  8. Valentina, Catalin: Va multumeesc mult de urari

  9. Pandutzu…merci man..scuze…akimset imi blocase comentariul…ciudat

  10. La multi ani 🙂

  11. Merci Sadd

  12. să creşteţi mari şi tari! 😛

  13. Alezzule…merci lafel…

  14. Mai, mai, mai… 2 ani de blogging.
    Deja se apropie timpul ala in care trebuie sa te muti pe propriul tau domeniu, sa incepi sa generezi profit de pe urma postarilor si sa faci din asta o profesie.

    Cum te face sa te simti?

  15. Da…cam e vremea sa ma mut la „casa mea”, dar nu trebuie sa generez profit sau sa transform bloggingul in job. Scriu din placere si din suflet.

    Ma simt bine…mai plina de energie…si de idei…

  16. La multi ani! Si la mai multe comentarii si articole! Sa ne auzim cu bine

  17. Multumesc mult de urare!

  18. ~ La Multi Ani ~
    nu te lasa intimidata de altii,spor la publicatii

  19. Eu te-as felicita mai degraba pentru calitate decat pentru longevitate 🙂

  20. Kristy, Razvan: Va multumesc mult. Promit ca ma voi tine si de pstat mai des si de mentinerea unei calitati a articolelor.

  21. La mulţi ani şi din partea mea, copilă dragă!

  22. 🙂 Multumesc mult!

  23. Salutare ! Esti interesat de un banner exchange ? astept raspuns pe blog sau a id-ul :

    O zi faina !

    Edited by admin: nu fac reclama nici macar la id-uri de mess.

  24. Citeste pagina Eu si Blogul meu. Deci…de ce nu cititi macar putin blogul.

Comentariile sunt închise.